Account
Forums
News
Articles
  •  

[L[Quote]]26.08.2011 18:21[L[0 points]][L[Like]]

Beste leden van dit forum,

Ik ben nu al een half jaar op zoek naar een spel wat ik eens in groep 8 heb moeten spelen.

Alleen weet ik de naam van het spel niet meer waardoor ik het nergens meer kan terugvinden.

Ik kan nog wel een omschrijving geven van het spel, allicht dat ik dat geholpen kan worden door een van jullie.

Het spel ging over een jongen die moest bepaalde parcours afleggen op een fiets en moest rekening houden met de verkeersregels. Wanneer hij het 1e level had afgerond kreeg hij een nieuwe fiets waar ook zijn hond op mee ging. In het 2e level moest je ook weer een bepaald parcours afleggen.

Ik weet dat het spel van 3VO was. Maar ook op de site van 3VO is er niks meer van terug te vinden. Dit vind ik zeer jammer. Omdat ik dit een zeer leuk spel vond.

Ik hoop dat een van jullie mij aan de naam kan helpen.

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Jeffrey van Heijst

[L[Quote]]29.09.2011 14:51[L[0 points]][L[Like]]

Hoi,

Sorry voor de late reactie, maar ik heb het spel weten te vinden! Hij werkt niet zo goed als je het via de pagina laad, daarom dat ik je de url van het spel geeft, dan word het spel automatisch geladen.

http://spel-jvk6.veiligverkeernederland.nl/spel_jvk6.dcr

Zoals je ziet bestaat het spel nog wel, houdt er wel rekening mee dat deze soms eisen stellen aan de software (je hebt een goede shockwave player nodig, dit geeft hij misschien zelf al aan).

Succes ermee!

Groeten, Rene

Copyright © 2012 Your Company.